Garanția:
S.C. GOOD CARS ONLINE S.R.L. ofera garanție produselor comercializate prin intermediul site-ului all4cars.ro, potrivit legislației României și a Uniunii Europene, în vigoare.
Toate produsele comercializate pe www.all4cars.ro vor fi însoțite de factură, bon fiscal și certificat de garanție.
Garanția se acordă cu respectarea prevederilor Legii nr.449/2003 și a O.G. nr.21/1992 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate și nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, asa cum sunt prevăzute de lege.
Produsele comercializate de către GOOD CARS ONLINE SRL. sunt interschimbabile cu piesele originale, conform documentației emise de către fabricanți.
Garanția este oferită produselor care prezintă defecte de fabricație. În cazul în care o piesă nu poate fi înlocuită sau adusă în stare de conformitate, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.
Garanția este valabilă când piesele se montează într-o unitate reparatoare autorizată de către Registrul Auto Român (R.A.R.)
În termenul de garanție, se asigura garanția produselor defecte din cauze neimputabile cumpărătorului, prin aducerea la conformitate a produsului sau înlocuirea acestuia.
Termenul maxim de remediere a garanției este de 15 zile calendaristice.
Termene de garantie:
Se acordă garanție pentru produsele comercializate în următoarele condiții:
- 24 de luni de la data livrării pentru produsele de schimb;
- pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 de luni, termenul de garanție se reduce la aceasta durată. Din aceasta categorie fac parte accesoriile și consumabilele auto (covorașe auto, covorașe portbagaj, capace roți, huse auto, odorizanți auto, lanțuri antiderapante, suporți numere auto, cabluri pornire auto etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu etc), becuri, ștergătoare parbriz, solutii spălare parbriz, antigel, lichid de frână și aditivi etc.
Se acordă garanție pentru defectiuni de material sau de fabricație, iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în termenul de garanție cu altele noi, potrivit dispozițiilor legale. Termenul de garanție curge de la data înscrisă pe bonul și/sau factura de vânzare a mărfurilor.
Societatea noastră își rezervă dreptul ca in anumite situații să efectueze expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992- republicată, pentru stabilirea viciilorsau neconformităților sesizate și cauza acestora. In acest scop, piesa va fi trimisă producătorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei vă vom comunica concluziile acesteia precum și modul de soluționare a sesizării dvs. în termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiză - astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicată.
Dacă veți reclama o situație de defect /neconformitate în termenul de garanție, va fi necesar să prezentați împreună cu piesa/piesele în cauză, următoarele documente:
- factura de achiziție sau bonul fiscal emisă de catre GOOD CARS ONLINE SRL.;
- certificatul de garanție care a fost eliberat la vânzare;
- dovada efectuării montajului într-un atelier de reparații autorizat de către Registrul Auto Român (R.A.R.) pentru tipul de manoperă executată (factura fiscală și deviz de montaj);
- În situația în care se reclamă o neconformitate a compresoarelor de aer conditionat, se va prezenta obligatoriu, copie factura achiziție uscător, filtru uscător și supapă de expansiune. Din devizul de montaj al unității reparatoare trebuie să reiasă ca s-au înlocuit compresorul, uscătorul, filtrul uscător, supapa de expansiune, iar instalația de aer condiționat a fost curățată și ulterior uscată cu azot;
- înscrisurile emise de către unitatea reparatoare prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoză acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frână, etriere, sisteme frânare, injectoare etc).
- copie după autorizația tehnică RAR a atelierului de reparații în care s-a efectuat montajul;
- reclamație garantie care se eliberează de către vânzător (acolo unde este cazul);
- copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului pe care a fost montata piesa.
În cazul în care expediați piesa/piesele prin curier, vă rugăm să ne comunicați prin e-mail la adresa: office@all4cars.ro data la care ați predat piesa/piesele curierului și numărul de expediție (AWB).
În cazul în care produsul reclamat în garantie s-a comercializat în set/kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit distribuție format din 3 piese, curea-rolă întinzătoare+rolă ghidaj, se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul provine numai de la una dintre piese).
GOOD CARS ONLINE SRL NU acordă garanție în următoarele cazuri:
- piesa nu a fost montată cu respectarea tehnologiei de montaj;
- piesa nu a fost montată într-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executată;
- piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
- piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele indicate de producător;
- piesa nu a fost identificată corect din cauza prezentării a unor date eronate de către cumpărător sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit;
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător;
- automobilul a fost folosit în condiții necorespunzătoare (taximetrie, raliuri, competiții sportive etc.);
- automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de altă natură;
- piesele prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.;
- piesele prezintă o uzură normală (firească);
- pentru acumulatorii auto, garanția se derulează prin service-urile agreate menționate în certificatul de garanție care însoțește fiecare acumulator;
- pentru piese de schimb de origine ale grupului Volkswagen Group, procedura de acordare a garanției este specifică, fiind necesară deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al grupului, garanția fiind preluată de rețeaua grupului.