Cookie Consent by Free Privacy Policy website
ÎN DATELE DE 01 & 05 IUNIE ÎNCHIS (DOAR COMENZI ONLINE)

Politica de retur

Returul

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris GOOD CARS ONLINE SRL  că renunţă la achiziția inițială, fără a suporta penalităţi şi fără a fi nevoit să invoce vreun motiv, în termen de 14 zile de la primirea piesei auto comandate sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

 

Conform O.U.G. nr. 34/2014, produsele achiziționate la distanță se pot returna în termen de 14 zile de la primirea produselor. În cazul în care există nemulțumiri legate de produsele comandate va trebui sa ne contactați, urmând ca  în termen de 3 zile de la primirea piesei ce se solicită a fi returnată, aceasta să fie  înlocuită cu una nouă ori, după caz, în funcție de orpțiunea dumneavoastră, suma achitată va fi restituită integral .

 

GOOD CARS ONLINE SRL nu va suporta costurile aferente unui posibil retur, ci doar pe cele de retrimitere a piesei auto înlocuitoare.

 

În cazul nerespectării condițiilor de retur ale pieselor auto, taxa de returnare a piesei refuzate va fi suportată de către cumpărător.

 

Incidentele ce pot apărea în procedura de retur a pieselor auto problema au un termen de soluționare de 15 zile de la înștiințare.

 


În cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuită (conform termenilor de pe all4cars.ro, secțiunea informații/livrarea produselor) și ulterior sunt returnate parțial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vânzătorului (ex. achiziționare produse pe propria răspundere, fără a pune la dispoziția vânzătorului date despre mașină (inclusiv serie de șasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat către vânzător, modificări aduse mașinii față de varianta de construcție și care nu sunt aduse la cunoștința vânzătorului), taxa de livrare acordată inițial cu titlu gratuit, este suportată de cumpărător.

 

Piesele vechi la schimb se returnează în termen de maxim 14 zile, în ambalajele pieselor noi.
 

Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere, curierat FAN CURIER, DPD sau SAMEDAY la adresa: Str. Rudeni nr.93, Chitila, Ilfov. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport.
Nu solicitați contravaloarea produselor returnate în sistem ramburs. Acestea se vor returna după recepționarea produselor de către reprezentanții noștri.

 

După primirea piesei returnate în depozitul nostru va fi verificată starea produselor returnate, iar ulterior vă vom comunica status-ul returului.

Nu se accepta la retur:

•           produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice;

•           produsele care nu se afla in ambalajul original;

•           produsele lipsite de accesoriile și componentele originale;

•           piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudură;

•           piesele "pe original", cele fabricate de producătorul automobilului;

•           piese originale comandate greșit de către client: piese electrice, chei, cilindri inchidere, module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță ), huse și acoperiri;

•           produsele neînsoțite de copia facturii fiscale;

•           discurile de frână se returnează câte 2 bucăți, acest tip de piesă se vinde doar câte 2 bucăți.

În situațiile anterior menționate, cumpărătorul va fi anunțat cu privire la costurile aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse în vânzare.

Informatii clienti